14.2.07

Oplevelser i Boracay

Det meste af aftenen blev tilbragt i Boracay. Skaberne af Boracay er simpelthen geniale!


This album is powered by BubbleShare
Min datter, Gry, tog med, og mens vi ventede på Henrik, mediterede vi i trætoppene til herlig vindspilslyd. Da Henrik nåede frem tog han lige en tur på Thai Chi måtten, hvorefter vi gav os i kast med sammenspillet på orff instrumenterne. Det er synd, at man ikke kan optage musikken - headsettet er i alt fald et must!
Så gik Gry på opdagelse og fandt først et faldskærmsudspring og derefter en skibakke! Det giver et sug i maven at springe ud på de 15 favne - også selvom det kun er i SL og jeg kun havde valgt 100m *lol* Vi havde en lille pose på ryggen og håbede blot, at det var en faldskærm - og at den foldede sig ud. Wauw - vi må træne formationsspring ved lejlighed.....
Derefter kastede vi os over snelandskabet. Der er både snowboards, ski - og skibakke. Skibakken kan varmt anbefales - fornøjelsen er lige stor, hvad enten man tager turen ned eller op *G*
Henrik og jeg var også lige en tur omkring Patagonia. Jeg var lidt tøvende, men Henrik insisterede på, at motorcylen skulle hentes :) ChiChi var der, og nu viste hun mig, at hvis jeg nærmede mig min motorcykel fra en ganske bestemt vinkel, kunne jeg fiske den op igen. Cool! Og så gav Gez champagne og vi fik tilbudt medlemsskab! Jeg lovede selvfølgelig straks at opføre mig med mere pli fremover - alt i alt en lykkelig afslutning *lol*
Jeg kan kun anbefale Patagonien som det perfekte sted at introducere nye deltagere til SL. Der er masser af icebreakers dér. Det kan være lidt svært at flyve og lande i elvertræerne (musikinstrumenterne). Det så i alt fald mest af alt ud, som om Henrik svømmede, da han ankom, men så fik vi grinet af det. En herlig aften!