30.1.07

Sus Nyrup i medierne

Jeg fik en mail i dag med et link til Nyhedsmagasinet Danske Kommuner. Her berettes det, at:

Biblioteker flytter ind i samfund på internettet
Seks kommuners biblioteker går sammen om at købe en ø, hvor man kan gå på opdagelse i bibliotekernes tilbud. Øen ligger i den virtuelle verden Second Life, der har tre millioner brugere.
Nyhedsmagasinet Danske Kommuner

Nyhedsmagasinet henviser til gratisavisen 24 timer, og da jeg kikker på avisen fra d. 29.1.07 - hvad ser jeg så på side 6? Sys Nyrups SL portræt :)

4 Comments:

Blogger lis faurholt said...

Hej Sus
Den gruppe kunne jeg da godt tænke mig at deltage i. Skal jeg henvende mig til Jacob Moll på 24 timer eller dig, Sus?

tirsdag, 30 januar, 2007  
Blogger mrskarin913 said...

Hej kendte Sus.

Da jeg læste gratisavisen 24 timer den anden dag, var der da endelig et kendt multimedie navn.
Det lyder spændende, det du er med i.

torsdag, 01 februar, 2007  
Blogger Sus Nyrop said...

Hej Lis, det lyder herligt og det skal jeg nok finde ud af at formidle videre. Foreløbig har vi en håndfuld nye folk som har vist interesse - men det kniber jo som altid med at finde fælles tidspunkter som passer. Jeg vil være på byggepladsen igen førstkommende tirsdag aften kl. 21 - bare kig forbi :-)

Og hej Karin! Ja - det er lidt spændende,ikke? Nye Second lives kan begynde her - bare sig til, så får du en rask intro:-)

lørdag, 03 februar, 2007  
Blogger lis faurholt said...

Cool. Hvor ligger byggepladsen?

lørdag, 03 februar, 2007  

Send en kommentar

<< Home