14.2.07

SÅ pinligt

I aften mødtes jeg så med Sus i SL, og Henrik dukkede op ganske kort tid efter. Vi mødtes på Syddansk's campus, hvor Henrik spillede for os. Det var enormt hyggeligt.

Lige indtil jeg skulle blære mig og vise Henrik min motorcykel! Så blev det bare SÅ pinligt. Jeg overså en pool og kørte ud over kanten og direkte ned i vandet, hvor jeg desværre stod af motorcyklen, og dermed mistede muligheden for at fjerne den fra poolen igen. Jeg kunne kun få fat i poolens prim og ikke i motorcyklens :(

ChiChi Vanderperck ankom og bad os fjerne vort "litter" fra poolen. Min motorcykel var nu pludselig blevet til "litter" - og et problem:

ChiChi Vandeperck: if we have to get the builder of the pool for this then you might be in trouble though :p

Sus, der optimistisk havde foreslået, at vi tømte poolen for vand, spurgte mig nu bekymret:

SusNy Foss: do you have an insurance, Buddy?
Shit! Måske får jeg brug for den, for da jeg spurgte om jeg kunne imødese et erstatningskrav, var svaret:

ChiChi Vandeperck: if gez can fix it then probably not...if we have to get the builder here and he wants money for it then probably yes

og jeg, der var så stolt af min bike!


My Bike Originally uploaded by http://www.flickr.com/people/lizart/.

Nu må jeg nok hellere nøjes med at cykle for fremtiden.....


Jeg har lagt en IM til ejeren af poolen, Gez Vespa. Så får vi se, om jeg får min motorcykel igen eller en regning på en rensning af en pool i SL. Måske har jeg kun råd til at cykle! Hvad man dog udsætter sig for......

5 Comments:

Blogger Sus Nyrop said...

Åh nej åh nej Buddy! Det med om du havde forsikringen i orden var ment som en fræk vittighed - og i bagklogskabens lys burde denne del af samtalen nok være foregået på vores hemmelige sprog (godt dansk). Den nervøse opsynsdame havde ikke sans for humor, men indså straks en typisk amerikansk løsningsmodel. Man kunne påpege overfor pool-ejeren, at han burde forhindre gæsterne i at redigere omgivelserne;noget som man normalt ikke har adgang til; det så nemlig ud til at man måske kunne gøre noget i den retning :-)

onsdag, 14 februar, 2007  
Blogger lis faurholt said...

Hvis de bliver for grådige, kan jeg jo altid citere "Desparate Housewives":
"Tell your chinese friends: Sue Me" *lol*
Men nu skal man jo ikke ødelægge folks ting, så jeg er da fuld af beklagelser over min upassende adfærd.....
Tak for dit argument. Jeg håber selvfølgelig, han blot fisker min bike op, og at jeg ikke får brug for rådet *lol*

onsdag, 14 februar, 2007  
Blogger Henrik Tarp Vang said...

hej med jer - det var altså så morsomt. Jeg griner stadig.Så i de byggeklodser der pluselig var i poolen. Det var nogen der kom da jeg forsøgte at løfte motorcyklen op igen. Jeg fik en snak med damen bagefter - hun troede at der var noget jeg gjorde for at lave ballade - vi ses i aften kl. 22

mvh. Henrik

onsdag, 14 februar, 2007  
Blogger lis faurholt said...

Jeg hørte godt, hun sagde, at du ejede dem :) men man kender jo netop sine venner på, at de med alle midler prøver at hjælpe en. I love you Guys! *S*
Vi ses i aften i trætoppene, Henrik :)

onsdag, 14 februar, 2007  
Blogger Henrik Tarp Vang said...

Nu er jeg på - vi ses i trætoppene

glæder mig - mvh. Henrik

onsdag, 14 februar, 2007  

Send en kommentar

<< Home