14.2.07

Elvertrommer

Lad os mødes i Boracay: 213, 216, 35 i aften, Henrik. Det er elver-trætoppene med trommer, xylofoner og andre orff instrumenter. Det er ganske nær det sted, jeg viste dig i går, hvor man kan optage podcasts (hvis man ved hvordan :)


Jeg har lært stedet at kende af Sus og Andy i december. Andy sagde dengang, at det var et godt sted at anvende som "icebreaker", når man havde en gruppe med i SL. Det tror jeg er meget vigtigt. Som vi lige snakkede om på fastnettelefonen er det legens væsen / den legende stemnings betydning, der er altafgørende.

I øvrigt synes jeg (stadig), at det er vanskelig af føre den slags samtaler i en chat. Er det mine kommunikative evner, der ikke er gode nok i konteksten (chatten) endnu, eller kan den slags samtaler bare ikke føres i en chat??? Jeg har en fornemmelse af, at skulle fatte mig i korthed i en chat, og det er jeg ikke er vant til, når vi snakker om emner, der er komplicerede. Skal jeg mon blive bedre til at sige det samme i en kortere form, eller skal jeg bare skrive længere sætninger i chatten?
Sjovt nok har jeg den samme fornemmelse i forbindelse med en blog. Bloggen er dog for mig en mellemting. Lidt længere tekster er OK - men ikke for lange......

PS. Jeg har inviteret dig igen, Henrik - som medforfatter i denne blog. Denne gang på ofir mailen.