16.2.07

Identitet

I nat gik jeg som de foregående nætter på opdagelse i SL. Når man som jeg lige er begyndt er det en overvældende oplevelse - det er som at være på sin første rejse. Rejser gør noget ved en. Man er ikke helt den samme bagefter og sådan vil jeg sige det også er med SL.

I nat skete der så det ultimative pinlige - næsten som da Lis kørte motorcyklen i poolen. Jeg kom til at tage mit tøj af og kunne ikke få det på igen. Jeg ville bare skifte og så stod jeg pluselig der i Adam kostyme og vidste ikke hvad jeg skulle stille op. Efter en del prøven endte det med at jeg skiftede til hel anden person. Og det var virkelig forunderligt - nu havde man lige set sig selv sådan og skifter man "bare" sig ud.

Der er virkelig meget at forstå. En fælles global fortælling som ingen har set før ...

3 Comments:

Blogger lis faurholt said...

Du har nu fået et øgenavn her i familien "Den ufrivillige exibitionist" *lol* - næste gang vi mødes, skal jeg vise dig, hvordan du lægger dit "udseende" i dit "Inventory" ;) Gry og jeg har endda et backup af vore. Når man har brugt et par timer på det, er man lidt øm over det. Du så nu i øvrigt bragende godt ud - også i SL *G* Jeg har læst, at det er virkeligt vigtigt for mænd at se godt ud i SL - hvis de er tykke og skaldede gider ingen snakke med dem *lol*

fredag, 16 februar, 2007  
Blogger Sus Nyrop said...

Man kan anskaffe sig et øbskønt sæt mandlige kønsdele for nogle få hundrede Linden$ - men det anses ikke for god tone at lufte dem in public. Jeg kender da også en pige, som var virtuel gravid - det vordende barn gjorde på forskellig vis opmærksom på sin eksistens. Næste gang vi sås, viste hun stolt sine billeder fra selve den naturlige fødsel frem. Og her i nat kl.05 dansk tid er jeg inviteret til hendes bryllup - med Kylle! jeg kon til at spørge om det varen anden kvinde hun skulle giftes med;ikke så heldigt da hendes tilkommende åbenbart arbejder som vagtpatrulje - i SL!

Og ja - sådan er der så meget, og vi skaber selv de fortællinger som vi bliver en del af!

PS Henrik - hvis du skulle se mig online midt om natten, så bare kald - men husk at tage underbuskerne på først :-)

søndag, 18 februar, 2007  
Blogger Henrik Tarp Vang said...

Kære begge to

Der sker aldrig igen ;-)

jeg kalder hvis jeg ser dig sus - jeg vil med til bryllup!

fredag, 23 februar, 2007  

Send en kommentar

<< Home