15.2.07

Fuck!

Der er åbenbart langt igen, før jeg lærer det! Næppe har jeg svoret at lade være at rode, før en email fra SL ankommer med følgende tekst:

The object 'Second Life' has sent you a message from Second Life:
Your object 'Stick right' has been returned to your inventory lost and found folder by Corwin Carillon from parcel 'Boracay Island' at Boracay 82.4706, 167.632 due to parcel owner return.
The object 'Second Life' has sent you a message from Second Life:Your object 'Ski right' has been returned to your inventory lost and found folder by Corwin Carillon from parcel 'Boracay Island' at Boracay 82.8472, 167.398 due to parcel owner return.
Der er jo som at være barn igen......... med Mor på nakken!! Men alligevel: Tak, Corwin Carillon. Jeg ville have svanet dem allerede i næste uge :)
Hvad gør man mon nu, hvis man har pli - takker Corwin?

Anyway: det er dog fantastisk. Måde ski og skistav leveret i min personlige "Lost and found" kasse, inden jeg overhovedet opdager, at jeg mangler dem. En oplagt ide til Hanne Bech Hansen.

1 Comments:

Blogger Sus Nyrop said...

Hej søde, du behøver såmænd ikke takke nogen - et automatisk script sørger for, at der ikke efterlades nogen glemte sager - ellers ville folk jo kunne optage kostbar plads overalt, hvor de droppede deres tilfældige trash:-)

søndag, 18 februar, 2007  

Send en kommentar

<< Home