8.12.06

Virkelyst fantasi og små fortællinger

Det var bare super sjovt at vi alligevel fandt hinanden igår aftes; det var jo bare et improviseret møde. Og at vi så også rendte ind i Rosie og Eugene, som heller ikke havde kunnet møde på det tidligere tidspunkt med CPSQ rundvisningen, var et heldigt sammentræf, som at være der på rette tid og sted.

Jo mere jeg undersøger SL, desto mere begejstret bliver jeg faktisk over de mange fantasifulde og udfordrende landskaber, bymiljøer og funktionalistiske bygninger , apparater og dingenoter nogen har udviklet til gavn og glæde for en masse mennesker. OK,vi skal nok være vedholdende og motiverede, når systemet gentagne gange får lag eller fryser, så man er tvunget til at komme igen - eller springe fra. Når noget lykkes og når man har haft nogen gode kontakter eller fundet ud af noget nyt og overraskende, er der en god følelse af succes, sådan som jeg føler det i øjeblikket. Sandsynligvis vokser vi ud af SL i løbet af nogle år, fordi der vil komme andre virtuelle landskaber -men nogen af de gode netværkskontakter vi arbejder sammen med og de fælles strategier vi opbygger på kryds og tværs,vil jo flytte med :-)

Jeg kunne heller ikke komme i seng, før jeg havde blogget min version af aftenens forløb, især ikke da jeg lige havde fået læst Lis' fortælling. Mon ikke SL taler meget til den narrative intelligens, hvis man da har sådan en :-)

Øh - det her blogger jeg da bare lige

Eders forbundne SusNy

PS Vi har haft en kanon dag med gruppevejledning af en masse studerende inde på seminariet på vores blogværksted; nu kører det.

Lis, du spørger om hvad der findes indenfor undervisning. Det kigger jeg lige lidt nærmere på og vender tilbage.

2 Comments:

Blogger lis faurholt said...

Lægger du ikke links til jeres blogs? Det kunne være nogle af vore studerende havde lyst til at knytte kontakter ;)

fredag, 08 december, 2006  
Blogger Sus Nyrop said...

Jo - det kommer snarest. Vi er lige i byggefasen - men når der er lidt mere kød på ville det være fint med en synergi!

lørdag, 09 december, 2006  

Send en kommentar

<< Home