4.12.06

Flyvefærdig

Så har man chancen for at ligne en model, og så bruger jeg laaang tid på at komme til at ligne mig selv *lol* Nå, bortset fra, at "rynke" funktionen ikke virker, synes jeg da, jeg kom ret tæt på - men noget måtte der ske, så jeg valgte at få vinger. Det skal såmænd nok vise sig, at de er i vejen senere, men så kan de jo altid lægges i "rygsækken" igen. Flot ser det ud!


Black Wings naturally....

Det er sikkert kun nybegyndere i SL, der har vinger - ganske som i Mark Twains roman: "Kaptajnen i paradis". Her vælger alle nyankomne vinger og harper - og grøfterne længere inde i paradis er derfor fyldt med vinger og harper, som er folk har smidt fra sig, når de opdager, at de bare er tunge og besværlige at slæbe rundt med *G*

Dagens tip: hvis du skifter tøj, skal du ikke tage det gamle tøj af, før du ifører dig det nye, men blot tage det nye på.
Dagens advarsel: hvis du overser rådet ovenfor på en offentlig plads, bringer du dig selv i en yderst pinlig situation.....

2 Comments:

Blogger Hanne said...

Jeg vil ikke ha´ vinger, men en hat med propel. Så du nogen? Jeg skal sikkert lave den selv :-) og jeg skal også lige være rødhåret først.

onsdag, 06 december, 2006  
Blogger lis faurholt said...

Hat med propel... he, he. Jeg husker ikke at have set sådan en, men der er millioner af ting. Prøv at teleporte til området Burns (der ligger Warehouset) eller The Dumpster i Jubata. Du finder sikkert noget, du kan bruge der :)

onsdag, 06 december, 2006  

Send en kommentar

<< Home