28.11.06

Juuta Juutilainen

- måske er det et finsk efternavn? Never mind, jeg synes det klinker flot. Et navn er noget af det første man skal finde, når et liv i Second Life skal tage sin begyndelse. Derefter kom det langt vanskeligere, valgte af figuren til min Juuta. The girl next door var lidt kedelig og ... jae så det blev en chic city girl. En mand gad jeg under ingen omstændigheder at være. Så var jeg klar, troede jeg!

Nu var jeg lukket ind og kunne gå rundt eller flyve rundt på en lille velkomst-ø. Jeg fik en masse snurre- og luftture og faldt sågar i vandet, men kom da op igen :-) Jeg blev lidt mere dus med pilene som navigatorer og fulgte stien rundt til de forskellige skilte. De fungerer som en slags guide eller indføring i, hvad man kan med sin figur.

Jeg chattede lidt med papegøjen og forsøgte at få mere end et kys, men nej... den påstod hårdnakket efter det første kys, at den var træt og skulle hvile?? Ved et andet skilt fik jeg muligheden for at forandre min figur: øjenes placering, højde og drøjde. Jeg kom faktisk ikke videre end dertil. Jeg gik totalt i selvsving i valg af tøj og farver, jeg er ellers ikke vild med butikker i real life, men at være sin egen designer er noget helt andet. Da jeg endelig kravlede i seng, var jeg nogenlunde tilfreds med tøjet, men jeg vil ha´ en anden hårfarve og det kan jeg ikke finde ud af (endnu :-)

4 Comments:

Blogger Sus Nyrop said...

Hej Juuta,

vi kunne måske holde et lille frikvarter og mødes på SL en skønne dag. Det er sjovere, når man er flere om det

Jeg har været in world de sidste fem-seks uger, der er så mange sjove og mærlkelige folk og ting man kan lege med - og så meget at lære.

SusNy Foss

onsdag, 29 november, 2006  
Blogger Hanne said...

Det var bestemt ikke nogen dårlig ide - jeg har en drøm om at åbne en lille cafe med en løbende billedudstilling.

torsdag, 30 november, 2006  
Blogger lis faurholt said...

Herlige ideer - både at mødes i SL og at åbne en GalleriCafe (du er og bli'r iværksætter ;) - hvad med også at have bøger? Sådan en cafe savner jeg i Haderslev!

fredag, 01 december, 2006  
Blogger Hanne said...

Eller det nyeste sladder?

mandag, 11 december, 2006  

Send en kommentar

<< Home