1.12.06

Juuta Juutalanien på opdagelse

hmm... jeg er nu 56 timer gammel, men min mor har gang i så meget andet - i Second Life er jeg vist kun nogle få timer. Jeg har opgivet at lave om på mit udseende - det røde hår og dellerne må vente, jeg ku´ godt tænke mig at være en lille rødhåret h..-prop. Men nu skal jeg ud af busken og på opdagelse.


no.1

Jeg har fundet ud af at sidde ned :-)) og kan også rejse mig igen, så nu går det løs!

Papegøjen fra i mandags - og det lykkedes også at få et kys i dag. Se lige mine billeder, dokumentationen - jeg så stjerner, det er næsten som det første kys eller var det andet eller det... jeg ku´ godt blive et stykke tid. I mandags påstod papegøjen efter det første kys, at den var træt - pjat.



Jeg fik min første ven, en italiener i real life viste det sig, det var hans tredie dag i Second Life.



Vi var mange steder, på diskotek, i butikker, på smukke steder og nogle øer, hvor vi blev forment adgang og på en vidunderlig italiensk ø, hvor alt til forveksling lignende en gade i Rom. Jeg fik ikke så mange snapshots, min ven var helt vild med at teleportere mig til nye steder. Second Life var også nyt for ham, og jeg har ham stærkt mistænkt for, at han synes det var sjovt drøne rundt - men han er selvfølglig også en drage.

Dragen og jeg var i butik, hvor vi faldt i snak med hans italienske venner. Deres tøj var bare så flot. Italiere, hm... det var ikke engang nok med mit skoleengelsk. Jeg forstod kun deres si, og at jeg blev præsenteret, der bliver i hvert fald sagt "Nice to meet you" og så forsatte de ellers på italiensk :-))

Efterhånden var klokken godt over midnat og jeg faldt i søvn i mit real life.