5.12.06

Powershopping

Jeg har fundet 2 steder, hvor man kan powershoppe - helt gratis: Burns og Jubata. I Burns findes et Warehouse (samt nogle betalings forretninger) og i Jubata, som er en Dumpster er der ud over kontaineren :) en mængde kasser med forskelligt indhold.

Når man er på losepladsen er det nu forresten en fordel, at man selv bestemmer over døgnet.

Nat på lossepladsen Dag

Det er langt lettere at klunse i dagslys :)

Min datter oplevede i øvrigt en spøg i Burns - pludselig var hun spærret inde i et bur

Cage

Umiddelbart troede hun, at hun selv havde forårsaget situationen ved at tage noget fra kassen på, men så lød det: "Hold op med det der pjat med burene!" fra en anden medborger. Der er spøgefugle i SL *G*
Der er også yderst hjælpsomme mennesker. Min datter faldt i snak med Richard Loll, som startede med at forære hende sine sko, da hun havde bare tæer. Hun var lidt skeptisk overfor Loll, da han var iført læderjakke og pistol, men han viste sig at være en yderst venlig hjælper, der dels forærede hende et sæt briller, dels teleporterede hende hen til Warehouset i Burns. Man skal som sagt ikke skue hunden på hårene - heller ikke i SL.....

Dumpsteren fandt jeg ved at klikke mig hen på et sted på kortet, hvor der er mange forsamlet. Det skal man nu passe på med - ikke blot er forbrug populært, det er sex også. Man kan se ting, man ikke ønsker at kikke på, men så kan man jo heldigvis hurtigt teleportere til smukke steder og slænge sig i sækkestole i stedet

Sleeping Beauty


Her er det datteren (Hurr Ah), der tager sig en lur i sækkestolene.