6.12.06

Puha... det går godt nok hurtigt :-)

Juuta Juutalinen´s mor (?) i real life har haft travlt, altfor travlt opdager jeg, da jeg nu kikker på Buddy Cuddihy´s rapporter fra Second Life. Men... men skidt med det, i gamle dage sendte hærerne vist også spejdere afsted, før det store rykind :-))
Buddy Cuddihy´s har opdaget mange ting som, jeg godt ku´ bruge nogle timer på. Mit sidste besøg i SL var i torsdags. Jeg har lagt nogle snapsshots i flickr. Så har jeg syndt lidt, og lagt min fortælling om aftens oplevelser ind i aften og dateret den bagud :-)))

Juuta Juutalinen har endnu ikke fået rødt hår, men til gengæld rottehalerne tabt.



Pludselig at stå i kun undertøj på åben gade har jeg også prøvet. Jeg kan kun give Buddy Cuddihy ret i, at det føles lidt pinligt, også selvom man "kun" er sammen med en drage. Jeg bør måske være lidt mere forsigtig med at trykke på alt, hvad der ligner noget, der har en funktion eller også skal jeg læse, hvad der står!

3 Comments:

Blogger lis faurholt said...

Vær glad for, at du havde undertøj på - det er langt mere pinligt uden, selvom man kun kan se sig selv fra ryggen *lol*

torsdag, 07 december, 2006  
Blogger Hanne said...

åh.. jeg ved nu ikke, mine underbusker ligner dem, jeg husker min far havde, da jeg var barn. Du ved, hvide og med halvlange lidt løse ben ;-(

torsdag, 07 december, 2006  
Blogger lis faurholt said...

Muhahaha! Sådan et par må jeg da osse ha'. Men nu er det jo snart jul, så....

torsdag, 07 december, 2006  

Send en kommentar

<< Home