15.10.07

NMC Orientation Island

Jeg har altid undret mig over, hvor ophidsede folk bliver, når Web 2.0 teknologierne ikke virker 100% - hele tiden. Hvis Flickr eller Blogger ikke lige er i form, tja, så laver jeg noget andet og kommer tilbage senere - hvor stor en katastrofe er det at skulle vente lidt? Jeg mener, jeg betaler ikke engang for det...
Hvordan overlever folk med så kort en tålmodighed køerne på motorvejen? Starter deres biler hver eneste morgen? Er det kun mig, der ikke har 110% kontrol over mit liv??? !!

I den seneste tid har der været stor ophidselse over, at nye indbyggere i SL tilsyneladense sidder fast på Orientation Island. Jeg kan helt ærligt ikke huske, hvordan jeg slap hverken derfra eller fra Help Island. Der var simpelthen så meget nyt at forholde sig til, at det virkede som en tilfældighed, at jeg kom videre.... Mon der er tale om en bug eller om disorientering?

Det er dog alligevel godt at vide, at der nu er en anden udvej/indgang: NMC Campus har lavet en særlig entry til Second Life specielt designet til studerende og undervisere - en "handicap indgang" måske? *S*

1 Comments:

Blogger Sus Nyrop said...

Hm - jeg tror det kan hænge sammen med, at mange avatarer er lidt hjemløse i SL og ikke har noget andet fast hjemsted at lande - end Orientation Island. Det er ikke så mange sims,der bare tillader fremmede at lande der som Home, derfor vælger man nok snarere at lande på Last Location? Og - hvis dette sted så allerede ER optaget eller nede af en eller anden grund, ja så kommer man Hjem igen - det vil sige til Orientation Island, med mindre man allerede HAR fundet et mere permanent fast hjemsted!

søndag, 18 november, 2007  

Send en kommentar

<< Home