1.10.07

I SL med voice

Søndag aften fik jeg prøvet voice funktionen i SL. Sus havde arrangeret et møde med Graham Stanley, aka baldric common fra British Council. Det var nemt og fungerede upåklageligt. Lidt baggrundsstøj (en svag susen), men klare stemmer helt uden dåse-effekt.

Mødet med baldric var virkeligt spændende og indholdsrigt. British Council er ved at indrette en ø i TSL, og det var virkeligt interessant, hvad baldric kunne berette. Både om det britiske projekt og om de vanskeligheder, man skal overkomme, når man som voksen vil lave projekter i TSL .
Det er altså ganske utroligt, så hjælpsomme og imødekommende folk, der interesserer sig for disse nye teknologier, er.

Jeg var dybt fascineret af baldric's armbevægelser! Dem må jeg spørge ham om, hvordan han har fået - når jeg kender ham lidt bedre, altså :) Gad vide, om det er det, der hedder HUDs?

Efter vores meget interessante snak med baldric, viste Sus mig hendes egen lille plet i SL - med hest og det hele.

Da jeg har besluttet at flytte mine mange SL billeder væk fra Flickr, som jo ikke er et SL sted, men et fotosted, kan jeg hermed præsentere et Picasa diasshow fra aftenen.

2 Comments:

Blogger Sus Nyrop said...

Hej LIs, jeg har ellers lige set en prototype på en SL Flickr fremviser, der kan koordineres via tagging :-)

mandag, 01 oktober, 2007  
Blogger lis faurholt said...

Hvor, hvor? Jeg ledte efter den, fordi jeg havde hørt om den et eller andet sted, som jeg selvfølgelig havde glemt, men jeg kunne ikke finde den....

tirsdag, 02 oktober, 2007  

Send en kommentar

<< Home