10.8.07

Ny bidragyder til bloggen

Vi har fået nyt blod i blogger teamet, Torben Iversen. Velkommen til dig, Torben. Til orientering for de øvrige i teamet, som ikke kender dig, kan jeg fortælle, at Torben er udviklingskonsulent på Vitus Bering, Center for erhvervsuddannelser. Jeg kender Torben fra Danmarks ældste e-læringsnetværk, FLUID, hvor Torben er medlem af bestyrelsen.

Jeg er ikke klar over, hvad Torbens avatar i SL hedder (eller om han endnu ikke har en), ligesom jeg ikke ved, hvor Torbens interesse ligger i forhold til SL - måske er han bare nysgerrig og undersøgende som os andre, men det vil Torben sikkert godt fortælle os om, evt. som en kommentar til dette indlæg, ikk' Torben?

3 Comments:

Blogger Henrik Tarp Vang said...

Kære Torben

Velkommen til dig

Mvh. Henrik

søndag, 12 august, 2007  
Blogger Sus Nyrop said...

Torben - hvor blev du af; jeg er da lidt nysgerrig :-)

fredag, 28 september, 2007  
Anonymous Anonym said...

Hej
Det er ikke fordi, jeg ikke vil kendes ved noget.
Min interesse for Second Life er at udforske mulighederne for at anvende SL i forbindelse med vores uddannelse af lærlinge til forskellige håndværk.
Vi har på Vitus Bering købt en ø, som hedder Innovative Learning. Vi er ikke kommet i gang med aktiviteter på øen endnu. Vi skal den 8. oktober have en intern konference for alle afdelinger af Vitus Bering (inkl. vores videregående uddannelser og gymnasieuddannelser). Herefter skal vi have gang i udvikling af diverse målrettede aktiviteter på øen.
Min avatar er Torben Igaly.
Jeg er desværre ikke så tit inde på sitet grundet travlhed med andre opgaver.
Men jeg er klart interesseret i at høre om andres erfaringer med SL og i at få gode ideer i vores videre udviklingsarbejde.

Venlig hilsen
Torben Iversen
tiv@vitusbering.dk

mandag, 01 oktober, 2007  

Send en kommentar

<< Home