8.5.07

Duer Vista til Second Life? Ja, foreløbig no problem

Jeg har netop kørt min spritnye laptop fra Zepto i stilling og dermed kastet mig ud i at være Vista "beta-tester" :-) Først gik det bare strygende - og pludselig nægtede det dumme dyr bare at starte op, life op til en helligdag. Nu kører det bare derudad, efter at firmaet har måttet sende mig et frisk batteri og udskifte den ene mb RAM klods, og det ganske uden indvendinger og gjort på bare to timer. Kudos til Multimedia Worlds kvikke tekniker Lars, og til Kenneth på Zepto. Jeg har desuden fået installeret WiFi, så nu kan jeg bevæge mig frit omkring, om jeg skulle have lyst. Second Life er meget hurtigere i den nye konfiguration med Vista - jeg var naturligvis skeptisk på forhånd, men foreløbig ser alt ud til at gå smertefrit (efter den første krise).
Så nu skal jeg bare have mere tid til at kaste mig ud i de nye ting - og med at bygge på min lille grund ovre på Education UK. Fortsættelse følger!