7.3.07

Nå, nå! Hvad mener 24timer nu om SL?


Hvad mener 24timer nu med det? De har lige selv holdt karneval, og mandag d. 5.3. er nyheden så, at det er spild af tid og penge????

Nå, jeg er nu ikke helt uenig med Niels Ole Finnemann og Jonas Heide Smidt (blogpost om Second Life). Jeg har selv tænk på, om nogle benytter blogs, podcasts, Second Life o.lign. som anledninger til at få presseomtale...... Jeg tænker mit, når der et år efter en pressemeddelelse om podcasts på et dansk universitet, stadig kun ligger de 3 forelæsninger, der også lå der, da pressemeddelelsen blev udsendt! Men nu udsætter jeg selvfølgelig mig selv for en mistanke om "sure rønnebær", så her stopper jeg.

Anyway - jeg har nu hele tiden været fortaler for, at skal vi anbefale SL til undervisningsbrug, skal vi have bedre ideer end stolerækker med powerpoint lærreder!

IEET Presentation in Second Life #1
Originally uploaded by Jay Dugger.


1 Comments:

Blogger Henrik Tarp Vang said...

Kære Lis

Der er jo ingen der ved hvad dette kan udvikle sig til og spørgmålet er nok hvilke typer af teknológier der bliver udviklet. Indtil videre er det sjov at være med til - men det tager tid og tiden bliver måske det afgørende - at vi ikke får mere af tid af at få flere "liv"......

Kh. Henrik

onsdag, 07 marts, 2007  

Send en kommentar

<< Home