4.3.07

Sandbox

På tirsdag har Sus, Henrik og undertegnede aftalt at lege i en sandkasse. Vi vil øve os i at bygge, og det er just, hvad en "Sandbox" i SL er beregnet til.
For at bygge skal man eje land, men i snadkasserne kan de landløse øver sig. Byggerierne slettes hver 12 time, så har man bygget noget, man vil beholde, skal det gemmes i ens eget Inventory.
Jeg ved, der findes sandboxe her:
  • Sandbox Island
  • Goguen Sandbox
  • Cordova Sandbox
  • Morris Sandbox
men der er sikkert flere....

2 Comments:

Blogger Sus Nyrop said...

Hej playmates,

jeg skal nok være der! Hvad jeg særlig gerne vil lære er sådan noget med hvordan man putter et script indeni et objekt, så man for eksempel kan mikse sine egne festfyrværkerierv og bordbomber - eller lave roterende fis i kasketten!

tirsdag, 06 marts, 2007  
Blogger lis faurholt said...

Jeg har altså brug for at tage det i en lidt langsommere rækkefølge. Jeg er slet ikke parat til at kaste mig ud i scripts endnu!

tirsdag, 06 marts, 2007  

Send en kommentar

<< Home