10.3.07

ITU studerende med speciale i SL!

http://oursecondlife.wordpress.com/torunn/
Forleden aften landede jeg i den ellers mennesketomme 24timer redaktion,og bumpede lige ind i Dolphino Ahn, alias Torunn Stene. Hun læser ved IT universitetet og skriver en masterspeciale sammen med sin makker - med fokus på Second Life. Hun ønsker et interview med nogle folk her fra 24timers redaktion, og foreslår onsdag eller torsdag i den kommende uge, vi kan selv vælge tidspunktet. Det kunne da være skægt.

Faktisk havde jeg spottet deres blog for en måneds tid siden og jeg havde oprindelig forestillet mig at invitere de to damer med til vores fastelavnsfest, men opgav det da jeg var bange for, at den megen avisomtale ville skabe kaotisk trængsel og mangel på plads. Hvilket jo så viste sig ikke ligefrem at være tilfældet. Men vi havde det nu sjovt deroppe på taget - tiværtifald!

4 Comments:

Blogger lis faurholt said...

Jeg stiller gerne op - men med den vinkel, deres projekt har, er det vel i højere grad ansatte på 24timer, de vil snakke med?

lørdag, 10 marts, 2007  
Blogger comotivity said...

Buddy, du har nok ret; Torunn og Grith er især interesseret i brand building af virksomheders image, når de bevæger sig ind i SL. På den anden side, så har bladet jo valgt at inddrage en gruppe frivillige. Jeg rundsender lige en gruppemail for at se, hvor vi står PT. Jeg er da også lidt nysgerrig efter at høre nærmere om deres forskningsprojekt!

PS nu retter jeg de mange stavefejl, som jeg lige har opdaget i min seneste lynhurtigt afskibede blogflaskepost, pinligt *røde ører*

onsdag, 14 marts, 2007  
Blogger lis faurholt said...

Pyt. Blogs er jo ikke dansk stil, men kommunikation ;)

Mht. Torunn og Grith, så ert det klart, at vi kan bruges som udtryk for en strategi, som 24timer har haft: inddragelse af læserne. Dét kunne jeg godt sige nogle harske ting om *lol*

onsdag, 14 marts, 2007  
Blogger Henrik Tarp Vang said...

Jeg er pt ikke så aktiv pga af lektoransøgning men om tre uger så kommer jeg stærkt igen.

Mvh. Henrik

fredag, 16 marts, 2007  

Send en kommentar

<< Home