20.3.07

Dansk firma bygger Korsbæk

I dag fik jeg et interessant link til Business.dk fra en ven. Jeg var nær aldrig kommet igennem arbejdsdagen uden at kikke :)

Korsbæk, Originally uploaded by http://www.flickr.com/people/lizart/.


Det danske firma wonderfuldenmark har bygget Korsbæk i SL. Firmaet leverer pakkeløsninger til folk, der ikke kan/vil bygge selv:
Wonderful Denmarks team af dygtige konstruktører og designere tilbyder både færdige nemme pakkeløsninger samt specialopgaver efter kundens ønske. Vil du slippe for besværet med at købe grund og lære at konstruere alt selv, så kan vi anbefale en af vores pakkeløsninger, hvor alt er inkluderet - du skal blot godkende den færdige løsning.
(Løsninger)


Selv min gamle drøm om at opføre mig som Tante Møhge, kan jeg åbenbart leve ud her: "Misse! Misse!!" Det bliver datteren (Hurr ah) nok glad for ;)

Det bliver spændende at se, hvordan det udvikler sig. Held og lykke til, til de initiativrige :) Jeg så forresten en af dem, da jeg var i Korsbæk. Dr. Asp sad faktisk ved et Cafébord, og havde jeg vist, hvem han var, havde jeg selvfølgelig snakket til ham. Nu havde jeg bare travlt med at se mig omkring........

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Henrik Tarp Vang said...

Hej lis

Der skal jeg ind og kikke!

Vi tales ved

Kh. Henrik

onsdag, 21 marts, 2007  
Blogger lis faurholt said...

Kære Røde
Ja, lad os lave en aftale.... ;)
Hilsen fru Fernando Møhge

onsdag, 21 marts, 2007  

Send en kommentar

<< Home