5.6.07

Ny blogger

Jeg har inviteret Anne Fox til at deltage i bloggen her. Jeg traf Anne på en FLUID konference for nylig, og det var Anne, der fortalte mig om konferencen: "Second Life International Best Practices in Education Conference".
Anne er projektkoordinator på Grenaa Handelsskole, og hvis hun ikke havde været sneet inde i Grenaa, havde vi mødtes på Jysk Pædagogseminarium, da jeg var deroppe for at fortælle om relationer og Web 2.0 teknologier. Ja, den slags sker ikke i Second Life - og dog, der er ikke snestorme i SL, men der er jo selvfølgelig lag *G*
Anne, der taler en fornemt dansk, har det bedst med at skrive på engelsk, så det har jeg selvfølgelig sagt, hun bare skal gøre her i bloggen.

Velkommen Anne!

1 Comments:

Blogger Henrik Tarp Vang said...

Hej Anne

Jeg har ikke været her så meget på det sidste, men velkommen til!

mvh. Henrik

torsdag, 07 juni, 2007  

Send en kommentar

<< Home